onsdag 1. februar 2012

Dåpskort

Jeg sliter med å ta bra bilder av kortene mine. Her har jeg laget et dåpskort der jeg har både scannet og tatt bilde. Synes egentlig at det scannede bildet ble best. Nå har jeg bestilt meg et fototelt så da får jeg se om det blir bedre og kanskje jeg må finne et fra redigeringsprogram (som jeg skjønner...) Først scannet versjon:
Så har jeg tatt bilde av samme kortet inne under dagslyslampe.
Jeg tar sjelden bilde av innsiden av kortene mine, men denne gangen ble det gjort.

4 kommentarer:

  1. Det er ikke særlig enkelt å ta bilder i dette vinterlyset, det er jo halvmørkt hele tida.
    Og skanne med masse pynt er jo aldri helt greit det heller. Så ja, jeg har også bestilt fototelt, og venter det vel i morgen tenker jeg :)
    Gleder meg til en ny tid :)
    Og forresten - flott kort!! :)

    Klem

    SvarSlett
  2. Så nydelig dåpskort og likte godt den burgunder fargen du hadde brukt til å brekke med.
    Ja, lyset sliter vi nok alle med på denne årstid, men synes det du hadde scannet ble bra.Kanskje det er man må gjør i vintermnd.

    SvarSlett
  3. Kortet er nå alldeles nydelig uansett om bildene blir bra eller ikke. Klem, vi ses senere.

    SvarSlett
  4. Nydelig Heidi!!!
    Jeg tar ofte bildene mine ute i dagslys, det er deet aller beste nå om vinteren.

    SvarSlett