søndag 29. september 2013

Boks til dåp

Da er jeg hjemme igjen etter noen flotte scrappedager til fjells sammen med Marianne og vi fikk et hyggelig besøk av Mette en dag også.
Vi hadde det kjempeflott og årets juleproduksjon ble startet på Sjusjøen. Det får jeg komme tilbake til senere.

Jeg reiste på hytta rett fra barnedåp. Jeg hadde funnet en mal i bladet Ett trykk og da ble det en slik boks til dåpsbarnet.
Det ble ikke de beste bildene da jeg i full fart tok bildene om kvelden (natta) før vi skulle i dåpen.


 
 

5 kommentarer:

  1. Hei på deg: lenge siden jeg har vært innom å sett på bloggen din,men jeg må nå si att du er mer aktiv enn jeg er og du lager så mye fint - så vær stolt over deg selv...
    Og denne kurven var jo bare så gossin da...

    Ha en fin uke og plutselig så snakkes vi...

    SvarSlett
  2. Denne ble da veldig søt, toppen er helt super. klem

    SvarSlett
  3. Så lekkert.
    Nydelig pyntet og så fin gave å gi.
    Ønsker deg en fin kveld
    Klem Connie

    SvarSlett
  4. Wow! For en nyydelig eske til dåpsbarnet! Mye jobb med å tilpasse og brette, jeg har laget ett par sånne esker for en stund siden men da brukte jeg ferdige esker fra TGR. Godt gjort å lage den selv! Nydelig pyntet var den også. Så herlig med krona og vogna på toppen!
    klem Unni

    SvarSlett
  5. Så flott denne var.
    Nydelige pynta og en fin gave å få.
    Ha en fin dag.
    Klem :)

    SvarSlett