onsdag 5. juni 2013

Konfirmasjonskort

Til tross for at det har vært en stressende tid her hjemme de siste ukene har jeg faktisk begynt å lage litt kort igjen.
Fikk bestilling på et kort der konfirmantens interesse var verdensrommet!!!! Heldigvis fant jeg et pynteark som jeg mente passet til dette.

 
 
 
*******

Ellers er jeg pumpe-vakt om dagen. Mjøsa er nå så høy at vi hadde hatt den inne i kjellerleiligheten hvis vi ikke hadde pumper. Vi har tre pumper og har skaffet strømaggregat i tilfelle strømmen blir borte, for det hadde vært krise. Nå spiller jeg musikk eller har på TV hele dagen for å oppdage med en gang hvis strømmen går. Den muligheten er minimal men en kan aldri vite.

4 kommentarer:

  1. Så kult kort, skikkelig spesiallaget det der :-) Får krysse fingra for at dere klarer å holde Mjøsa borte fra kjeller'n denne gangen...

    SvarSlett
  2. Dette må jo passe perfekt til konfirmanten og håper det går bra med vannet,
    klem bente:)

    SvarSlett
  3. Så stilig og perfekt kort til en med verdensrommet som interesse..
    Håper det går fint med dere og at dere klarer å pumpe vannet vekk.

    Klem,Kjersti

    SvarSlett
  4. Kjempestilig! Midt i blinken til konfirmanten :) Like flott på alle sidene, til og med baksiden.
    klem Unni

    SvarSlett