søndag 16. juni 2013

To herrekort

I det siste har jeg prøvd å bruke opp en del resteark av alle slag.
En kveld hørte jeg et brak fra scrapperommet mitt. Jeg har det meste av kartong/mønsterark i ei papirtralle fra Ikea. Ei av mappene hadde revnet og papirene fløt utover gulvet. Jeg hadde alt for mye i mappa og nå har jeg som mål å bruke noe av det før jeg fordeler det i flere mapper (monner ikke så mye men....). Har i det siste laget en del enkle kort og det aller meste har blitt herrekort.

 
 

6 kommentarer:

  1. Hei på deg:
    Jeg synes du har vært kjempeflink både til å orientere oss om vann tilstand og den vanskelige situasjonen dere har vært i-og i tilegg har du lagd kort og blogget...det er mer enn meg...vær stolt av deg selv.
    Flotte kort og fine bilder.

    Ha en fortsatt fin søndag.

    SvarSlett
  2. Stilig!!! Sees i morgen, klem.

    SvarSlett
  3. så stilige mannekort og godt å få brukt litt rester,
    klem bente:)

    SvarSlett
  4. Fine guttekort Heidi:)

    Klem Mette

    SvarSlett
  5. Kjempestilige guttekort! Godt å få brukt opp litt resteark, men det blir vel aldri tomt... :P
    klem Unni

    SvarSlett
  6. Flotte herrekort også!
    Jeg har også ei overfylt ikea tralle med mye papir, så jeg må kanskje prøve å bruke opp litt papir jeg også, så jeg slipper uhell.
    Har kost meg og kikket litt i bloggen din :) Mye fint!
    For et arbeid dere har hatt i forhold til vannet,håper det gikk bra.
    Klem

    SvarSlett